خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Verbal and Nonverbal Communication Behaviours: COST Action 2102 International Workshop, Vietri sul Mare, Italy, March 29-31, 2007, Revised Selected and Invited Papers
96,500 تومان قیمت اصلی 96,500 تومان بود.59,000 تومانقیمت فعلی 59,000 تومان است.
تعداد فروش: 78
| عنوان فارسی |
رفتارهای ارتباط کلامی و غیر کلامی: کارگاه بین المللی COST Action 2102 ، Vietri sul Mare ، ایتالیا ، 29-31 مارس 2007 ، نسخه های تجدید نظر شده منتخب و دعوت شده |
|---|---|
| عنوان اصلی | Verbal and Nonverbal Communication Behaviours: COST Action 2102 International Workshop, Vietri sul Mare, Italy, March 29-31, 2007, Revised Selected and Invited Papers |
| ویرایش | 1 |
| ناشر | Springer-Verlag Berlin Heidelberg |
| نویسنده | Anna Esposito (auth.), Anna Esposito, Marcos Faundez-Zanuy, Eric Keller, Maria Marinaro (eds.) |
| ISBN | 3540764410, 9783540764410 |
| سال نشر | 2007 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 337 |
| دسته | الکترونیک: ارتباطات از راه دور |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 6 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
این جلد مقالات دعوتشده و مشارکتکنندگان منتخب ارائهشده در کارگاه بینالمللی COST 2102 درباره «رفتارهای ارتباط کلامی و غیرکلامی»، که در ویتری سول ماره، ایتالیا، 29 تا 31 مارس 2007 برگزار شد، گرد هم میآورد. این کارگاه به طور مشترک برگزار شد. توسط دانشکده علوم و دانشکده روانشناسی دانشگاه دوم ناپل، کازرتای ایتالیا، و موسسه بین المللی مطالعات علمی پیشرفته “ادواردو آر. کایانیلو” (IIASS)، ویتری سول ماره، ایتالیا برگزار شد. این کارگاه یک رویداد COST 2102 بود و عمدتاً توسط COST (همکاری اروپایی در زمینه تحقیقات علمی و فنی) اقدام 2102 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و همچنین توسط سازمان های فوق حمایت شد. سازماندهی موسسات موضوع اصلی کارگاه بحث در مورد مبانی ویژگی های ارتباط کلامی و غیرکلامی و ارتباط آن ها با هویت فرد، پیشینه اجتماعی-فرهنگی و ویژگی های فردی او بود. در دهه گذشته، تعدادی از جوامع تحقیقاتی مختلف در علوم روانشناسی و محاسباتی سعی کردهاند رفتار انسان را در ارتباطات چهره به چهره با ویژگیهای متعددی که روابط بین کیفیت عروضی/صدا، حالتهای ارتباط رسمی و غیررسمی را توصیف میکنند، مشخص کنند. تفاوتهای فرهنگی، تنوع فردی و اجتماعی-فرهنگی، ویژگیهای شخصیتی باثبات و درجات بیان و تأکید، و نیز تشخص حالتهای عاطفی و روانشناختی مخاطب.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.