خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Bridging the Culture Gap: A Practical Guide to International Business Communication
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Bridging the Culture Gap: A Practical Guide to International Business Communication قیمت اصلی 93,500 تومان بود.قیمت فعلی 56,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Architecting the Telecommunication Evolution: Toward Converged Network Services (Informa Telecoms & Media)
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Architecting the Telecommunication Evolution: Toward Converged Network Services (Informa Telecoms & Media) قیمت اصلی 101,500 تومان بود.قیمت فعلی 64,000 تومان است.
فقط اینقدر👇 دیگه زمان داری با تخفیف بخریش
00روز
08ساعت
19دقیقه
34ثانیه

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Experience-Based Communication

قیمت اصلی 112,500 تومان بود.قیمت فعلی 75,000 تومان است.

تعداد فروش: 48




عنوان فارسی

ارتباط مبتنی بر تجربه

عنوان اصلی Experience-Based Communication
ویرایش 1
ناشر Springer
نویسنده Jens Ornbo, Claus Sneppen, Peter Franklin Würtz
ISBN 9783540787112, 3540787119
سال نشر 2008
زبان English
تعداد صفحات 270
دسته الکترونیک: ارتباطات از راه دور
فرمت کتاب pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل 7 مگابایت
2 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب



ارتباطات مبتنی بر تجربه یک ابزار قدرتمند است. شرکت ها می توانند از آن برای زنده کردن ارزش های خود و قابل دسترس کردن و معتبر ساختن پیام های خود استفاده کنند. با برقراری ارتباط به شیوه ای که هم قابل درک و هم قابل احساس باشد، شرکت ها می توانند تأثیر خود را بر ذینفعان داخلی و خارجی – و مشتریان موجود و بالقوه افزایش دهند.

این کتاب به شما می آموزد که چگونه نحوه تجربه شرکت خود را در هر نقطه تماس واقعی طراحی کنید. نحوه استفاده از جلسات فیزیکی و مکان‌ها برای ایجاد ارتباط با یک بخش معین از بازار. و چگونه مخاطبان خود را از نظر ذهنی، فیزیکی و اجتماعی درگیر کنید تا آنها را به مشتریان وفادار و سفیران مشتاق تبدیل کنید.

اگر می‌خواهید به گروه‌های هدف خود نزدیک‌تر شوید، هیچ منبع الهام‌تری از روش‌های ارائه‌شده در این کتاب پیدا نمی‌کنید.

تجربه کنید. ارتباطات مبتنی بر یک حفره از دانش بسیار نادیده گرفته شده را در اقتصاد تجربه پر می کند، و به طور همزمان به این نکته اشاره می کند که صحنه سازی و نمایش مناسب می تواند تجربیات را بیشتر، نه کمتر، معتبر کند. همانطور که نویسندگان به وضوح بیان می کنند، رسانه تجربه پیام ارسال شده است. این کتاب افزوده بسیار ارزشمندی به مجموعه‌ای از اقتصاد تجربه است.»

B. جوزف پاین دوم و جیمز اچ. گیلمور، نویسندگان همکار، اقتصاد تجربه و اصالت: آنچه که مصرف کنندگان واقعاً می خواهند کتاب‌ها و کتاب‌های ارتباطی اغلب بدترین هستند. این کتاب اما شخصیت واقعی دارد و برای خود یک تجربه خواندنی است. اگر مدیران ارشد سازمان‌های امروزی، با آنها بدبخت، از هم پاشیده، آزاردهنده، وقت‌گیر، روح‌وخرکننده‌شان. ما برای سیستم‌های تماس شما ارزش قائل هستیم، بخشی از زمان خود را برای خواندن این کتاب صرف می‌کردند، تمام زندگی‌مان غنی‌تر می‌شد. نتیجه شایان ذکر است که در هر یورو فقط 100 سنت وجود دارد، بنابراین کاهش هزینه ها محدود است، در حالی که ایجاد ارزش برای مشتریان بی نهایت است و فقط با خلاقیت و تخیل خود ما محدود می شود. این کتاب را بخر از آن لذت ببرید.”

مالکوم مک دونالد، استاد بازنشسته در دانشکده مدیریت دانشگاه کرانفیلد

< EM>”کتاب، ارتباطات مبتنی بر تجربه، برخی از مهم‌ترین مسائل مربوط به تجسم مصنوعات و مانیفست‌های فرهنگی را برجسته می‌کند. بیان معماری خود مبتنی بر تجربه است. زمینه سازی برای تعامل انسانی، هم به تاریخ و هم به رفتار اجتماعی می افزاید. کتاب را بخوانید. این یک منبع الهام بخش برای همه افرادی است که با ارتباطات مبتنی بر تجربه درگیر هستند!”

مت کین فراندسن، مدیر عامل و معمار MAA در HENNINGLARSENARCHITECTS

”این کتاب برای بازاریابانی که به دنبال یافتن راه‌های جایگزین برای تعامل با مخاطبان هدف خود در گفتگوی عمیق‌تر به منظور ایجاد وفاداری مشتری هستند، خواندنی است. در دنیایی که «اینفلوئنسرهای جدید» بر همه مهم‌ترین تبلیغات شفاهی نظارت می‌کنند، برندها باید بتوانند تجربیات ماندگار و ارزشمندی را ارائه دهند که بتواند مشتریان عادی را به سفیران مشتاق تبدیل کند. ترسیم معماری تجربه یک شرکت این توانایی را به شما ارائه می دهد که کجا ایستاده اند و در قلب، ذهن و مهمتر از همه زندگی مصرف کنندگان خود امتیاز کسب کنند. مدیر عامل، مداد رنگی و نویسنده “به گفتگو بپیوندید”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Experience-Based Communication”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *