خرید و دانلود کتاب نظریه سرگرمی برای طراحی بازی
1,500,000 تومان قیمت اصلی 1,500,000 تومان بود.279,000 تومانقیمت فعلی 279,000 تومان است.
تعداد فروش: 52
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
مجموعه کامل شامل کتاب اصلی، خلاصه فارسی، پادکستهای صوتی توضیح هر فصل و ویدیوهای آموزشی فارسی

عنوان کتاب به انگلیسی: | Theory of Fun for Game Design |
| سال انتشار: 2013 | 300 صفحه | حجم فایل: 106 مگابایت | زبان: انگلیسی |
| نویسنده | Raph Koster |
| ناشر | O’Reilly Media |
| ISBN10: | 1449363210 |
| ISBN13: | 9781449363215 |
توضیحات کتاب
Why do some games become boring quickly, while others remain fun for years? How do games serve as fundamental and powerful learning tools? Whether you’re a game developer, dedicated gamer, or curious observer, this illustrated, fully updated edition helps you understand what drives this major cultural force, and inspires you to take it further.
You’ll discover that:
Games play into our innate ability to seek patterns and solve puzzles
Most successful games are built upon the same elements
Slightly more females than males now play games
Many games still teach primitive survival skills
Fictional dressing for modern games is more developed than the conceptual elements
Truly creative designers seldom use other games for inspiration
Games are beginning to evolve beyond their prehistoric origins
توضیحات کتاب به فارسی (ترجمه ماشینی)
اکنون به رنگ کامل ، نسخه دهمین سالگرد این کتاب کلاسیک شما را به تأثیراتی که زیربنای بازی های ویدیویی مدرن است ، می کند و عناصری را که آنها با بازی های سنتی مانند چکرز به اشتراک می گذارند ، بررسی می کند.در قلب اکتشافات خود ، راف کوستر ، طراح بازی کهنه کار ، نگاهی دقیق به مفهوم سرگرمی و اینکه چرا این مهمترین عنصر در هر بازی است ، می اندازد.
چرا برخی از بازی ها به سرعت کسل کننده می شوند ، در حالی که برخی دیگر سالها سرگرم کننده هستند؟چگونه بازی ها به عنوان ابزار یادگیری اساسی و قدرتمند عمل می کنند؟این که آیا شما یک توسعه دهنده بازی ، گیمر اختصاصی یا کنجکاو Observer هستید ، این نسخه مصور و کاملاً به روز شده به شما کمک می کند تا درک کنید که این نیروی فرهنگی بزرگ چه چیزی را هدایت می کند ، و به شما الهام می دهد تا آن را بیشتر کنید.
متوجه خواهید شد که:
بازی ها در توانایی ذاتی ما در جستجوی الگوهای و حل معماها بازی می کنند
بیشتر بازی های موفق بر روی همان عناصر ساخته شده اند
کمی بیشتر از مردان از مردان در حال حاضر بازی می کنند
بسیاری از بازی ها هنوز مهارت های بقا ابتدایی را آموزش می دهند
پانسمان داستانی برای بازی های مدرن بیشتر از عناصر مفهومی توسعه یافته است
واقعاً طراحان خلاق به ندرت از بازی های دیگر برای الهام استفاده می کنند
بازی ها شروع به تحول فراتر از ریشه های ماقبل تاریخ خود می کنند
| توجه کنید که این محصول به صورت فایل دانلودی است و نه کتاب کاغذی. |
| به هنگام خرید به زبان درج شده برای کتاب حتما توجه کنید. به صورت معمول در اکثر موارد زبان کتاب فارسی نیست. |

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.