خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Irresistible! Markets, Models, and Meta-Value in Consumer Electronics
78,500 تومان قیمت اصلی 78,500 تومان بود.41,000 تومانقیمت فعلی 41,000 تومان است.
تعداد فروش: 72
| عنوان فارسی | مقاومت ناپذیر! بازارها، مدلها و متا ارزش در لوازم الکترونیکی مصرفی |
|---|---|
| عنوان اصلی | Irresistible! Markets, Models, and Meta-Value in Consumer Electronics |
| ویرایش | 1 |
| ناشر | IBM Press |
| نویسنده | George Bailey, Hagen Wenzek |
| ISBN | 9780137055999, 0137055994 |
| سال نشر | 2010 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 0 |
| دسته | الکترونیک |
| فرمت کتاب | chm – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 1,009 کیلوبایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
مردم محصولات الکترونیکی مصرفی می خرند که انگار فردایی وجود ندارد. پس چرا برای شرکتهای لوازم الکترونیکی مصرفی سودآور ماندن سخت است؟ و در این مورد چه کاری می توانند انجام دهند؟ جورج بیلی و هاگن ونزک از IBM از درون این صنعت را می شناسند: آنها با هرکسی که بوده مشورت کرده اند (یا عرضه کرده اند). در Irresistible!، آنها بیماری را تشخیص میدهند و برخی از درمانهای بسیار امیدوارکننده را شناسایی میکنند. بیلی و ونزک روی مسائل مهمی از مدلهای تجاری و محرکهای هزینه گرفته تا نقش خدمات، اتصال فراگیر و طراحی رابط کاربری دست میزنند. آنها همچنین نقاط شیرین بازار فردا را روشن می کنند (به ویژه مراقبت های بهداشتی از راه دور و بازی های آنلاین). مقالات روشنگرانه آنها در مورد ایجاد روابط با کاربران نهایی و فروش به چین نیز همینطور است (جایی که محبوبیت های فعلی شامل دستگاه های الکترونیکی نماز و پایانه های شرط بندی دستی است)

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.