خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Digital Baroque: New Media Art and Cinematic Folds (Electronic Mediations)
86,500 تومان قیمت اصلی 86,500 تومان بود.49,000 تومانقیمت فعلی 49,000 تومان است.
تعداد فروش: 76
| عنوان فارسی | باروک دیجیتال: هنر رسانه های جدید و چین های سینمایی (وساطت های الکترونیکی) |
|---|---|
| عنوان اصلی | Digital Baroque: New Media Art and Cinematic Folds (Electronic Mediations) |
| ناشر | |
| نویسنده | Timothy Murray |
| ISBN | 0816634017, 9780816666201 |
| سال نشر | 2008 |
| زبان | English |
| تعداد صفحات | 330 |
| دسته | الکترونیک |
| فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
| حجم فایل | 2 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
در این اثر روشنفکرانه، تیموتی موری به بررسی پارادوکسی میپردازد که در عنوان کتاب گنجانده شده است: رابطه بین دیجیتال، در قالب هنر رسانهای جدید، و باروک، یک فلسفه هنر مدرن اولیه بسیار توسعهیافته چیست؟ دیجیتال باروک با ایجاد ارتباطی بدیع و غیرمنتظره بین قدیم و جدید، پارادایمهای فلسفی را تحلیل میکند که هنرهای صفحهنمایش معاصر را معرفی میکنند. موری با بررسی طیف گسترده ای از اشکال هنری، نیروهای بلاغی، احساسی و اجتماعی ذاتی در گفتگوی هنرهای نمایشگر با مفاهیم اولیه مدرن را بازتاب می دهد. در میان آثار مورد بحث، فیلمهای دیجیتالی از پیتر گرینوی، ژان لوک گدار و کریس مارکر هستند. نصب های ویدئویی توسط تیری کونتزل، کیث پایپر، و رنه فرو. و آثار رسانه ای تعاملی توسط تونی داو، دیوید راکبی و جیل اسکات. خوانشهای پیچیده شبکههای روانی-اجتماعی الکترونیکی و بازنماییهای دیجیتالی را نشان میدهد که متن، فیلم و رایانه را به هم پیوند میدهند. موری یک رویکرد روانفلسفی دلوزی مبتکرانه ارائه میکند – رویکردی که استدلال میکند که درک هنر رسانهای جدید مستلزم یک تغییر مفهومی اساسی از طرح بصری خطی به چینهای زمانی غیرخطی ذاتی در فرم دیجیتال است.

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.