خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Aerodynamics of Tandem Wing Aircraft: From Dinosaurs to UAVs and Supersonic Planes
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Aerodynamics of Tandem Wing Aircraft: From Dinosaurs to UAVs and Supersonic Planes قیمت اصلی 88,500 تومان بود.قیمت فعلی 51,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Flight Dynamics, Simulation, and Control For Rigid and Flexible Aircraft
خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Flight Dynamics, Simulation, and Control For Rigid and Flexible Aircraft قیمت اصلی 74,500 تومان بود.قیمت فعلی 37,000 تومان است.

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Flight Testing: Analysis of the Spin Dynamics of a Single–Engine Low–Wing Aeroplane

قیمت اصلی 81,500 تومان بود.قیمت فعلی 44,000 تومان است.

تعداد فروش: 77





عنوان فارسی

تست پرواز: تجزیه و تحلیل دینامیک چرخش یک هواپیمای تک موتوره با بال پایین

عنوان اصلیFlight Testing: Analysis of the Spin Dynamics of a Single–Engine Low–Wing Aeroplane
ناشرSpringer Vieweg
نویسندهSteffen Haakon Schrader
ISBN 3662632179, 9783662632178
سال نشر2023
زبانEnglish
تعداد صفحات274
دستهحمل و نقل: هواپیمایی
فرمت کتابpdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها
حجم فایل14 مگابایت
2 آیتم فروخته شده در 55 دقیقه
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
توضیحات

آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.

توضیحاتی در مورد کتاب

از آنجایی که چرخش هنوز در حدود 60 درصد از تمام سوانح هواپیما نقش دارد (BFU، 1985 و Belcastro، 2009)، این پدیده آیرودینامیکی هنوز به طور کامل درک نشده است. از آنجایی که مشخصات گواهینامه ایالات متحده و اروپا نیازی به بازیابی از چرخش کامل هواپیماهای رده معمولی ندارد، پروازهای آزمایشی گواهینامه، جرم هواپیما و ترکیب مرکز ثقل را که ممکن است منجر به چرخش غیرقابل بازیابی شود، کشف نخواهد کرد. هدف این کتاب کمک به درک بهتر پدیده اسپین از طریق بررسی رژیم چرخش برای هواپیماهای معمولی، کاربردی و هوازی است و توضیح می دهد که چه اتفاقی برای هواپیما از نظر آیرودینامیک، مکانیک پرواز و پایداری هواپیما می افتد. رویکرد مورد استفاده برای تغییر پارامترهای هندسی اصلی مانند موقعیت مرکز ثقل و جرم هواپیما در سراسر پوشش پرواز و بررسی تأثیر بعدی بر پارامترهای مشخصه چرخش اصلی مانند زاویه حمله، زاویه گام، زاویه لغزش کناری است. ، نرخ چرخش و زمان بازیابی. اول از همه، یک مرور ادبیات، طیفی از جنبه های فنی را که بر مشکل ریسندگی تأثیر می گذارد، خلاصه می کند. این تکنیک‌های اندازه‌گیری تجربی مورد استفاده، روش‌های نظری توسعه‌یافته و نتایج آزمایش پرواز به‌دست‌آمده توسط محققان قبلی را بررسی می‌کند. نتایج منتشر شده برای استخراج اثر بر چرخش هندسه هواپیما، اثربخشی سطح کنترل، پارامترهای عملیاتی پرواز و اثرات جوی مورد مطالعه قرار گرفته است. همچنین تأثیر بر عملکرد انسان در چرخش، مقررات چرخش فعلی و مواد آموزشی موجود برای خلبانان مورد توجه قرار گرفته است. یک هواپیمای بال پایین با هندسه معمولی و تک موتوره، مربی پایه فوجی FA-200-160، با یک سیستم اندازه گیری دیجیتال پرواز ثابت شده مجهز شده است و 27 چرخش به طور سیستماتیک در داخل و خارج از پاکت پرواز تایید شده انجام شده است. دقت اندازه‌گیری‌های پرواز از طریق کالیبراسیون مؤثر تضمین می‌شود، و انتخاب حسگرها در طول مطالعه متفاوت بوده است، به طوری که حسگرهای قبلی از رانش بیشتری نسبت به سنسورهای فعلی رنج می‌برند (بلکاسترو، 2009 و شریدر، 2013). داده‌های پارامتر حین پرواز جمع‌آوری‌شده شامل زاویه‌های α و β بال چپ و راست، زوایای چرخش انحراف و نرخ‌های مربوطه، همه انحرافات سطح کنترل، سرعت‌های عمودی، تلفات ارتفاع و شتاب‌های هواپیما در هر سه جهت است. چنین داده هایی به صورت آماری تجزیه و تحلیل شده اند. رفتار زمین به صورت ریاضی بر اساس داده های آزمایش پرواز جمع آوری شده مدل شده است. نه مشاهدات پیشنهاد شده است. اینها عمدتاً تأثیرات مرکز ثقل و تغییرات جرم هواپیما بر رفتار مشخصه اسپین را پوشش می دهند. صحت همه آنها از طریق نتایج این پایان نامه ثابت شده است. مشاهدات نهایی مربوط به تعمیم نتایج فوجی، به رفتار چرخشی سایر هواپیماها در همان دسته است. این مشاهدات می‌تواند برای بهبود برنامه‌های آزمایش پرواز، فرآیندهای طراحی هواپیما، مواد آموزشی پرواز و در نتیجه به ایمنی بهتر پرواز کمک زیادی کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Flight Testing: Analysis of the Spin Dynamics of a Single–Engine Low–Wing Aeroplane”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *