

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Reconstructing Undergraduate Education: Using Learning Science To Design Effective Courses
78,500 تومان قیمت اصلی 78,500 تومان بود.41,000 تومانقیمت فعلی 41,000 تومان است.
تعداد فروش: 76
عنوان فارسی | بازسازی آموزش کارشناسی: با استفاده از علوم یادگیری برای طراحی دوره های مؤثر |
---|---|
عنوان اصلی | Reconstructing Undergraduate Education: Using Learning Science To Design Effective Courses |
ویرایش | 1 |
ناشر | |
نویسنده | Robert B. Innes |
ISBN | 080584841X, 9781410610829 |
سال نشر | 2004 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 318 |
دسته | ساخت و ساز |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 18 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
این کتاب برای معرفی اساتید و مدیران آموزش عالی با پشتیبانی فلسفی، نظری و پژوهشی برای استفاده از دیدگاه سازندهگرایی در یادگیری برای هدایت بازسازی آموزش در مقطع کارشناسی طراحی شده است. این یک چارچوب اصلی برای پیوند سیستماتیک فلسفه آموزشی و نظریه های یادگیری با مفاهیم آنها برای تمرین تدریس ارائه می دهد. در این مجلد، اینس منابعی را که برای توسعه مجموعه اصول تدریس و فرآیند توسعه دورههای آموزشی خود مفیدتر میدانست، خلاصه میکند و استدلالی برای دیدگاهی خاص در مورد یادگیری – ساختگرایی تعاملی – که با فلسفه جان دیویی سازگار است ارائه میکند. و توسط تئوری و تحقیقات فعلی در یادگیری علم پشتیبانی می شود. ساختگرایی تعاملی، رویکردی ترکیبی، بر نقاط قوت دو دیدگاه رقیب بنا میشود: ساختگرایی روانشناختی و دیدگاه اجتماعی-فرهنگی. بازسازی آموزش در مقطع کارشناسی: استفاده از علم یادگیری برای طراحی دروس موثر: *بررسی کلی زیربناهای فلسفی و نظری مدل تدریس که تمرکز جلد است. *خلاصه ای از فلسفه آموزشی دیویی را ارائه می دهد و کار او را به نظریه و تحقیق فعلی در یادگیری علم مرتبط می کند. *ساختگرایی روانشناختی را بررسی میکند، یکی از موقعیتهای اساسی در محدوده نظریههای یادگیری که از دیدگاه سازندهگرایانه برخوردار است. * یک نمونه مطالعه موردی از یک دوره طراحی و تدریس شده از این منظر را ارائه می دهد. *دیدگاه های ساخت گرایی اجتماعی-فرهنگی و مبادله ای را مرور می کند. *کیفیت گفتگو و گفتمان انضباطی را در کلاس درس بررسی میکند – مسئلهای که برای موفقیت مدلهای برگرفته از دیدگاه سازندهگرای معاملهگرایانه در یادگیری بسیار مهم است. و *موضوعات گسترده تر مربوط به اصلاحات در آموزش عالی را بررسی می کند. این جلد یک منبع حیاتی برای همه متخصصان درگیر در آموزش مقطع کارشناسی است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.