

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب The Internationalisation of Mobile Telecommunications: Strategic Challenges in a Global Market
86,500 تومان قیمت اصلی 86,500 تومان بود.49,000 تومانقیمت فعلی 49,000 تومان است.
تعداد فروش: 44
عنوان فارسی | بین المللی سازی ارتباطات سیار: چالش های استراتژیک در یک بازار جهانی |
---|---|
عنوان اصلی | The Internationalisation of PDFle Telecommunications: Strategic Challenges in a Global Market |
ناشر | |
نویسنده | Peter Curwen, Jason Whalley |
ISBN | 1848441118, 9781848444911 |
سال نشر | 2009 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 293 |
دسته | ارتباطات: ارتباطات از راه دور |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 5 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
پیتر کورون و جیسون والی عملیات استراتژیک و گزینههای فناوری موجود در 30 اپراتور بینالمللی تلفن همراه را بررسی میکنند. این بررسی ابتدا بر اساس مناطق آسیا-اقیانوسیه، آفریقا، اروپا، آمریکای لاتین و آمریکای شمالی است، قبل از اینکه به دیدگاهی در سراسر جهان بپردازد. نویسندگان این اپراتورهای تلفن همراه را از طریق یک ارزیابی ده ساله گسترده از شرکتهای درگیر در کل بخش مخابرات، رسانه و فناوری (TMT) در یک زمینه تجاری گستردهتر قرار میدهند. این موضوع که آیا واقعاً چیزی به عنوان اپراتور جهانی تلفن همراه وجود دارد یا خیر، مورد توجه قرار گرفته است. پاسخ، در عمل، منفی است. بر اساس آخرین دادههای موجود، فرض اساسی کتاب این است که ارتباطات سیار یک بخش سریع در حال حرکت است که اپراتورها موظفند استراتژیهای بینالمللی خود را با از هم گسیختگی شرایط تغییر دهند، بدون اینکه لزوما طرح جامع بلندمدت، و از این رو فرصتطلبی مشخصه راهبردهای بینالمللی اپراتورها است. این نمای اجمالی پیشرفته از بینالمللی کردن ارتباطات از راه دور، خواندنی ضروری برای دانشگاهیان و متخصصان با علاقه ویژه به فناوری، مخابرات و مدیریت استراتژیک است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.