

خرید و دانلود نسخه کامل کتاب Fundamentals of Corporate Communications (CIM Professional Development)
88,500 تومان قیمت اصلی 88,500 تومان بود.51,000 تومانقیمت فعلی 51,000 تومان است.
تعداد فروش: 80
عنوان فارسی | مبانی ارتباطات شرکتی (توسعه حرفه ای CIM) |
---|---|
عنوان اصلی | Fundamentals of Corporate Communications (CIM Professional Development) |
ناشر | Butterworth-Heinemann |
نویسنده | Richard Dolphin |
ISBN | 075064186X, 9780750641869 |
سال نشر | 1998 |
زبان | English |
تعداد صفحات | 225 |
دسته | ارتباطات |
فرمت کتاب | pdf – قابل تبدیل به سایر فرمت ها |
حجم فایل | 11 مگابایت |
آنتونی رابینز میگه : من در 40 سالگی به جایی رسیدم که برای رسیدن بهش 82 سال زمان لازمه و این رو مدیون کتاب خواندن زیاد هستم.
توضیحاتی در مورد کتاب
مبانی ارتباطات شرکتی به متخصصان و دانشجویان بازاریابی یک دید کلی جامع و دقیق از اینکه ارتباطات شرکتی مدرن چیست و چه چیزی می تواند به دست آورد، می دهد. نویسنده از تجربیات تجاری گسترده در این زمینه و تحقیقات گسترده در شرکتهای بزرگ استفاده کرده است تا گزارش معتبری از بهترین عملکرد ارائه دهد – با پشتوانه موارد و مثالهای متعدد. این کتاب نشان میدهد که چگونه ارتباطات شرکتی بر آمیخته بازاریابی امروزی تأثیر میگذارد و توضیح میدهد که چگونه میتواند از آن پشتیبانی کند. اهداف بازاریابی گسترده تر عناصر کلیدی به طور عمیق پوشش داده شده اند: * مخاطبان کلیدی در فضای کسب و کار کنونی چه کسانی هستند * نقش تصویر و هویت شرکت در فرآیند ارتباطات * چگونه ارتباطات اطلاع رسانی می کند و بر توسعه استراتژی شرکت تأثیر می گذارد * ابزارهای ارتباطات مدرن چیست- از لابی کردن برای ایجاد برند * استفاده از ارتباطات در شرایط بحران * چه کسی باید ارتباط برقرار کند و چرا این کتاب هم بسیار کاربردی است، هم در مسائل تجاری واقعی استوار است و هم در پوشش مفاهیم به طور قابل دسترس. این یک متن و مرجع ضروری برای شاغلین و دانشجویان بازاریابی خواهد بود. رویکرد و سبک عملی که خوانندگان حرفهای را درگیر میکند از بسیاری از موارد و نمونههای تجاری معاصر استفاده میکند، اخیراً تحقیقات دیگری با چنین عمقی در بریتانیا صورت نگرفته است که نشان میدهد این بیانیه منحصربهفردی از بهترین عملکرد فعلی است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.